Monday, March 5, 2012

thank you card by Zielonooka

Hi all:)

Ponownie w moje prace wkrada się żółty kolor, może to z tęsknoty za słońcem i ciepłem, nieświadomie go dodaję. A może dlatego, że zaczynam do niego się przekonywać? Hmmm, kto wie:)


By kartka nie była zbyt ciemna, pobieliłam jedną z warstw farbą akrylową za pomocą pędzla. 
By nadać płaskim kwiatom przestrzenności przykleiłam je na taśmę 3D, dodałam kilka żółtych perełek w płynie by nadać im świetlistości. 
Tag jest naklejką z kolekcji Random Alpha Label firmy Crate Paper, umieszczony jest również na taśmie 3D.
Całości dopełniają przeszycia maszynowe w czarnym kolorze, które komponują się z napisem umieszczonym na tagu.

* Supplies *

Pixie March Kit

"Mary, Mary, Quite Contrary"


Get yours HERE!!!!!

** Pixie March GIVEAWAY **


We are giving away this lovely thing to ONE lucky Pixie follower today, if you have been a Pixie follower, simple CLICK HERE to add your name to the list, no need to leave comment and no 
other "work", just add your name and we will draw one lucky number from that list.

******

Pixie March Challenge is coming up next, stay tuned!!!


Photobucket

4 comments: